Het Orpheum

Je bent het Orpheum ingeleid.

Dit is een hele bijzondere plek.

Hier kun je zitten en genieten van de klanken van de Geest.

In het midden van het Orpheum staat een grote witte vleugel.

Je kunt gaan zitten en genieten van mooie rustige aanbiddingsmuziek.

Maar het Orpheum is groter dan een muziekkamer.

Het Orpheum is ook groot genoeg voor de klanken van Gods grootheid.

Gods majesteit.

Er is genoeg ruimte om te staan en je handen omhoog te heffen.

Genoeg ruimte om te dansen.

En helemaal achterin is er zelfs een nisje, waar je in aanbidding kunt knielen.

Het Orpheum is een heerlijke plek om te genieten van muziek.

Waar wordt jouw hart op dit moment blij van?