Voordat je verder loopt mag je je schoenen uit doen. Als je dat nog niet gedaan hebt.
Het hoeft niet, maar het is misschien wel fijn.
Je loopt naar de vloedlijn.
Je ziet hoe het water het zand heeft natgemaakt.
Misschien zak je met je voeten een beetje weg in het natte zand.
De zee heeft een aantal stenen en schelpen achtergelaten.
Misschien prikken ze een beetje onder je voeten.
Het zijn schelpen en stenen met woorden over vergeving.
Over een nieuw begin.
En Gods genade die elke ochtend nieuw is.
Zie jij iets moois liggen?
Raak dan de afbeelding maar aan.
Of wordt je ergens anders heengeleid?
