De boom bewonderen met Jezus

Je hebt besloten om samen met Jezus bij de boom te gaan zitten.

Hoe zitten jullie?

Ben je gewoon ergens in het gras gaan zitten bij de boom?

Of ben je met je rug tegen de boom gaan zitten?

Zit je vlakbij Jezus?

Of zit Hij een beetje bij jou vandaan?

Of zit Hij met Zijn rug tegen de boom en leun jij tegen Hem aan?

Terwijl je hier zo zit of ligt met Jezus, wat zie je dan?

Kijk je naar Hem?

Kijk je naar de tuin?

Kijk je naar de bladeren boven jullie?

Staar je naar de wolken?

En terwijl je zo bij Jezus tot rust komt, wat komt er in je op?

Zegt Jezus iets tegen je?

Of genieten jullie gewoon samen van de rust?

Wanneer je er klaar voor bent, mag je weer opstaan.

Wat wil je nu gaan doen?